Friday, January 14, 2011

hmm, skrang nie kau dah jrang call aku or aku baru tau selame nie kau tak suke aku aku kan ? asall ? kau tak perlu kan aku lagi ? yupp aku tau , nanti dah bosan ade msalah baru kau cari aku kan ? okeyyy . aku tau tuuu ! kau tak pyah bagitau aku dah tau .AKU TAK BODOHHHyeea. siall . ! kau makin lame makin buat aku saket hati kan , selame nie aku sabar . but now tak lagi , jngn harap aku akan call or text kau lagi selagi kau tak mulekan . hm !hah , hal nie aku malas nak pikerrr dah ==' 
today :bnyak gila homework yang aku kne siap kan , gila lahhh ! mati aku kalau tak siap ==' .harap-2 minggu dpan tak sbnyak nie kau bagi kerje kat aku yeeea , hah ! PD aku dah drop , aku tak boleh nak bwak , so lpas nie jngn tanye aku lagi aku drop pd ke ? kenape ke . ! ==' mals nak jwap dah .
ayah :aku hrap aku dngn ayah , akan okeyy . ! aku hrap sngt ayah tak kan marah-2 aku or tengking aku lagi yeeeea . sbb kau sorang aku boleh stress . ayah adeek nak ayah pham adeek , adeek akan pham ayah . tapi adeeek mintak tolong sngt-2. kurang kan pnas baran ayah tu , adeeek tak lrat asyik kne marah jea dngn ayah . adeeek ade perasaan . adeek tak tau lah kne ayah macam nieee , semua adek buat semua salah , adeek nak berkawan pon salah ! asal ? ayah tak suke adeek cakap lah . jngn buat adeek macam nieee . adeek dah besar adek tau mane yang baek and mane yang bruk =='okeyyy.
sedare :aku baru tau selame nie yang kau tak suke aku , asal dohh ? pernah aku saket kan hati kau ? nak jmpe kau pon susah kott , aishhh ! pelik . aku prnah ke rmpas ape-2 dari kau . ? tak kan . bf kau ? kau ade bf kee ? tak kan , hah ! tapi ntah lah , yang aku tau kau selalu cakap kat mak cik-2 yang laen yang aku nie gedikkk ! buto kau , ! aku gedik ? aku nak mengedik dngn sape plk ? tlong lah wehyyy ! kau tu dah besar piker tu biar mtang yea ==' , ckap jelah yang kau jealous dngn aku sbab aku nieee tak macam dlu selekeh kan , hoyyy ! kau kalau tak puas hati cakap tak pyah nak kutuk-2 aku belkang-2 . kau dngn mak kau sme jea =='. aish .

No comments:

Post a Comment