Friday, January 21, 2011

merentas desa


tadi ade merentas desa , tahniah pada yang menang yeea :) . walaupun aku tak lari cume cp jeea ! tapi smpah penatt , haha . bessssssst gila smpah tak tipu . okey lpas habes lari tu aku nmpak lah adeek mal * adek angkat dngn shera ! mmng FUCK lah kne dngn  aku kan , kalau aku dah fuck pompan tu , dngn kau-2 sekali kne . -.-. then  aku lpak dngn adek akmal * time nie dah okey  and adek aliff ! hah , pon best jgak , yang korang asyik buli aku jea , yea aku tau lah aku pendek kan , hmmm -.-  yea korang jea tinggi . pastu si aliff plk sebok nak snap pic aku kan asyik kne pkul jea dngn aku , padan muke, haha ! , okey dah habes tu dorang nak merempit jap , haha ! aku pun masuk dalam dewan lpak sebelum tunggu penyampaian hadiah , aku lpak dngn BAT , SAIDAH , MIMI , LYANA, DILA , FATEHA,AZI ,LIN then ade lah lagi aku tak knal sngt , . HAHA ! time nie mmng lah lagi best , kecoh tahap gila babi lah kan , haha ! kita orang punye gerit time rumah sukan kita orang menang  gila lah , haha ! paling hebat aku lah , haha ! yang laen pndang jea bila kita orang jerit . tak dea sape nak marah , haha ! berani plk dorang nak marah , kita orang kan senior so kene lah hormat , haha ! yang cikgu plk siap tngkap pic kita orang lagi , haha . smpai tak dea suare kita orang jerit ouh , haha . paling kelakar lynna lah , haha . siap menari lagi , gila lah . sayang korang dohh . yang penting TOPAZ *kuning yang terhebatt lah . <3 . okey yang tu yang best yang tak best yea . waktu nak balek tu aku lpak lah dngn adeek angkat aku si akmal , aku pelik gak asal lah lmbab sngt pastu dia kate ALAMAAKKK ! then aku tnye lah asal , dia cakap kawan , kau ingat aku bodoh ==' gf cakap jea . pastu baru dia cakap yang tuu , hah ! yang kawan awek kau tu usha aku phal ==' nak gadohh , grrr ! shit . dah tu aku nmpak plk dia dngn kila , peeeeeeeeeeh ! lagi lah berape bnyak kau nak lah sial ! aku mmng tak tahan , aku cakap jea ptus ! , so adeeek , kau piker lah tu aku dah tak larat , asyik bergadoh jea , kau pilih aku , shera or kila ! senang , tak nak aku dah , beramboooooooooooos ! dah nak off , pening pale aku , aish ! bye 

No comments:

Post a Comment