Tuesday, February 8, 2011

bnyak story hari nie :) haha ! aku akan cerite satu-2 okey .
waktu kat school : mlas nak bawak buku text bnyak-2 berat doooh ! sumpah tak tipu , then aku menggadu kat dia , dia kate dia nak bwak kan untuk saye :) .terime kasih awak  ♥  ,then waktu SN tadi pinjam lah buku dia . haha ! bersemangat gila  aku belajar tadi , ahhaa ! :) pastu balek tadi , mule-2 turun tngge nak g kantin aku jalan dngn adek akmal :) , haha ! sian adek kne dera kan ? sorry , haha . iloveyou ♥  , time turun tu paling gempak doooh ,haha. QILA nmpak aku jlan  dngn akmal , muke minah tu macam kerang bsuk jea tibe-2 haha ! gila kan ? haha . padan mukeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee -.- suke lah sial :).dah  smpai kantin adeek angkat aku tman aku tnggu dia terime kasih lagi sekali yea :) , pastu aku kne layan dua-2 tak nak sorang pon terase ! so time tnggu bf bat , aku terpakse lah ckap dngn sorang demi sorang , hha ! tak peaaaah aku tak kesah :) then bf bat dah smpai ,aku balek dngn dia♥ .pastu time nak turun bwah am nmpak kita kan ? aduuuuuh , kntoi dah awak , aish -.- kita buat bdoh jea . hmmmm. btw thank awak :) 
petang :mcm biase text dngn dia♥ .haha ! gila tak ? hmmm, time unline kita chat , haha , sentiase ade awak kan ? then awak ajak saye lpak ,then kita lpak ,mule-2 kita dua jea , dlam setngah jam mcm tu bat baru datang kan ? haha . mase kita dua tu , awak tah pape , GRRR ! sabar jea , -.- cerite keling , aish ! dah smpai bat baru lah awak macam selalu , sye tau awak malu kan ? haha ! is okey lah , :) hmmmm . pastu awak nak balek ade hal , sye pulak g meryau dngn bat , haha ! best thank korang  ILOVEYOU♥ .

hmmm,lepas nie kita dah tak boleh macam nie dah awak :( ,ibu sruh saye tuisyen kat school , balek pon dah tak boleh same , nak text pon dah jrang , saye harap awak pham okey . aish ! sumpah saye risau awak piker laen ! tak peah saye cube layan awak okey :) saye tak kan berubah siket pon , alahhhh ! kan awak dah janji nak tuisyen dngan saye same-2 kan ? nanti tuisyen mlm kita jmpe lah okey ? :) haha ! lepas nie jadual saye makin pdat , :(
isnin: balek late sebab ade class tmbahan dngn tuisyen kat school *sah sah tak boleh jmpe kan ,
selase :tuisyen kat school
rabu:tuisyen kat school , tuisyen mlm *nie boleh lah jmpe 
khamis :kelas tmbahan,tuisyen kat school,tuisyen malam*boleh jumpe
jumaat : tuisyen kat school ,and ade class ert   -.-
nmpak jadual sye padat kan ? susah gila kita nak jmpeee , nanti saye mesti rindu awak ouuuuh ,so cume boleh jmpe bila tuisyen mlm ,or sabtu ahad jeea ! huh ! sorry bie :(  ILOVEYOUSOMUCH siket pon tak berubahtapi asal aku tngok kau 
macam dah berubah siket ,reply text pon dah lmbat asal ? jngn doooh -.- aku sayang kau , hmmmmm,aku tak nak hilang kau walaupun kejap doooh ! nanti aku blek tuisyen kat school kita jmpe okey bie :(
adek akmal :sayang ,akak siket pon tak berubah dngn kau ,akak cube pham kau , akak cube jage hati kau , so kau pham okey :) tak dea sape boleh halang akk nak jmpe kau , so jngn risau , sayang ILOVEYOUSOMUCH♥ 

No comments:

Post a Comment