Tuesday, February 8, 2011

today tak dea story best pon , -.- hah ! ngatoook doooh , tadi kat school siap kan MT , sumpah susah gila.saket otak aku , GRRR ! 
awak : thank yea sebab tnggu sye tadi :) ,sorry late . kne siap kan homework dlu lah , GRRR ! ahah , sian awak lame kan tunggu  -.- pdan muke . haha , bodoh betol awak nie kan ? tak romantic langsung ,sabar jea . hmmm ! today tak boleh text , huh.bieee i really miss you :( , huh .ILOVEYOU
adek akmal♥ : asal today kau tak g schoool ? marah kat akak ker ? sorry lah sayang :( ,jngan macam nie .ILOVEYOUSOMUCH 
dinie : wehhhy ,kau dah tau kan aku couple dngn sape kan ? hmmm, sorry sebab aku bagitau lmbat -.- .sumpah aku bukan nak kau saket hati ke ape doooh , aku tak nak kau piker laen tu jea -.- SORRY ! kau jea kawan baek aku , aku tak kan abai kan kau okey :) ILY

No comments:

Post a Comment