Monday, November 1, 2010

cry -.-

very sad ,cry and cry,

hah , tak tau nak cakap macam mane lagi dah blerr bnde nye jady,
tak sngkee bnde nye bole jady ,shit !
blerr aku tau pasal kau an KID aku rasee macam apee tah.
hah, aku ingat kau akan buat apee yang janjy kau too,
 tapi tak pon samee jea.
kau nyee, berubah lah,
aku cubee nak bnci kau ,macam aku bnci ex aku ,
tapii ntah lah, aish >.<
aku rasee macam nak tumbuk-tumbuk jea kau ,aish
better kter jmpee kau bwak KID tuu sekali, senang, still masalah nyee kan ?
kau pon sebok nak jmpe aku kan ?, so kter jmpee , okea ,

kau tau setiap kali aku unline mestyy aku ingat nak chat an kau, 
tapii ntah, blerr aku nmpak kau chat an KID ! 
aku dah malas nak chat an kau, 
aku tngok blogger KID , aku dah bacee psal kau an dye
aku tau dyee mule sukee kat kau :)
bagosss lah too yea,.

hah, baru aku tau macam manee rasee ex kau bler kau buat dye macam too,
aish ! mybee nye balasan aku , sebab aku dah kacau hubungan korang kan !
tak peah. is okea ,kau jagee lah KID tuuu baek-baek yea'
aku tau minah too baek ,dyee pndai ambeek hatyy kau berbanding aku kan ?
good bie :D

kau memang sukee buat aku macam nyee gak nyea ?
ha , suke buat aku nangis sebab kau kan ?,asal dohh ?
aku kadang-kadang rasee cam orang bodoh pon adee gak , aish >.<
mulee-mulee aku rsee biase lah, sebab aku nyee memang cepatt nangis,
tapii bler aku tngok blogger ex kau an KID tuu,
pasal kau dengan dorang, baruu aku tau ,
kau memang jenis menagih simpati kat semua pompan ,
ha, adee gak orang macam tuu kan ? pelikk, ha 

dah la, lepass bnde nye still aku harap sngat , aku bolee lupee kan kau yea !
byee FAIZ ! 


No comments:

Post a Comment