Saturday, December 25, 2010

balek kg

tadi balek kg dngn family adeee makan-2 kat rumah mak long rumah baru katee kan :) tahniah ,haha , smpai-2 nenek datang , awww cucu kesayang. haha ! then adee lah buat hari family , best jugak :). aku maen jgak , hujan-2 asih , makin terok lah demam , tak peah berkorban jap ! haha ,aku datang sne bawak bunge aww<3. then aku bagi kat mak long , mak long peluk aku plkk ! haha ! :) lagi lah . ramai gila orang kottt , asih , aku tak makan sngt pon , just makan ikan bakar kongsi dngn sedare , boleh tahan sedap :) , time tu hujan lbat ,kita orang pon buat cabutan bertuah , bnyak gila family belah mak long dapat hadiah * family kita orang , berbanding dngn family pak long , haha ! kelakar gila ,but besttttttttttt jgak , pak long kate nak buat hari family awww best tu , but tnggu lah aku habes spm dlu yea :'). hmmmmmm ! kesian lah kat aku nie , aish !. okey pic tadi ade but kat mak cik , nanti aku tnjuk yeea, haha ! :)

No comments:

Post a Comment