Sunday, January 2, 2011

hoyyy , minah kau ke yang remove aku kat fb bf kau tuu ? haha ! asal jealousss ? sakai ==' , nak dia ambeeeek ! tak batak , aku pun dah malsss dngn mamat macm tuu , asal kau remove aku ? asal tak block jea teruss kan bagoos ! :) haha , MAMPOSSS KAU LAH !!!


esok dah start school , macam tak percaye bapak cepatttttt ==' MALASSSS , haha tapi tak sabar nak school pon adeee , tak sabar nak jumpeee my siblings :). mengatukk plk baru pkul 8.46 p.m dah ngatukk ? gilaa lah aku , haha . mybe start school nie aku dah jarang unline and tak on fon sngtt kott ., dah malssss , haha ! buat ape menyakitkan hati , lagi pon nak spm dah kottt , so lpasss spm baru aku bebas skettt , HAHA ! but nak start school nie lah aku batok dngn selseme , aish , shittt smpah aku tak suke . hmmmmmmmmmmmmm !. mulai esok aku akan jadi macm dlu balek , urus kan diri sendri .
pagi pkul 6 dah bngon , siap-2 pergi school , tak srapan tak apeee . so salam ibu mintak belanje then berambus pergi sekolah , balek pkul 1.15 . lepak-2 jap smpai pkul 1.45 then baru balek , balek tu mandi-2 then keluar pergi cari makan sebab ibu tak masak kerje ==', tengah hari sikit pergi tuisyen *tngok hari  smpai lah petang .petang tu balek mandi-2 rehat jap pastu tu study buat homework , then dinner . dah habes semua kemas untuk esok baru tidorr , bnde nie akan berulang setiap hari smpai lah aku HABES SPM nanti , kalau korang boleh tahan kalau mcm nie ? tak kan , tapi nie lah seharian aku selame 2 tahun , dari form 3 hingga lah form 5. aish , aku dah pnat macam nie, nak story kat orang ape masalh aku kan orang ? mmng tak lah , aku segan ==' aku tak nak orang ckap aku nie nak simpati dari spe- 2, so biar lah aku snyap jea ! but now aku tak tau lah nak luah kat spe so aku luah kan masaalh aku nie kat blog , bnyak lagi masalh aku yang korang tak tau , but biar lah nie aku pendam , aku tak nak sape-2 terse or tak suke kat aku , hmmm aku tak nak macam tuuu , ! thank pada haziq dlu yang kesah pasal aku , but now aku tak kan susah kan kau lagi , okey ! biar lah aku usaha sndri psal bnde-2 macam nieee , :) aku tak nak ssah kan orang laen or terhutang budi dngn orang , aku harap tahun nie family aku ade mase untuk aku , serius aku perlu kan korang dohhhh ! aku nak korang ambek kesah pasal aku macam family orang laen , korang sebok dngn kerje ! sebok dngn GF ! habes aku ape tnggul ? hah , shittttt ! baek tak pyah jage aku , hntar jea aku jauh-2 dari korang , sme jea tak dea baze . aku ingt lagi korang hntar aku kat rumah permai , aku dah macm nak gila korang tau , setiap kali ibu sane tidor , belai , layan kerenah anak dorang aku mesti nak menagis teringt kat korang , ! korang cume tau kerje aku kat sne , ? buat tak tau jea , yea mmng lah ade orang jage , fuet korang bagi , but aku nak jugak semngt dari korang !  aku balek rumah ayah tak dea , ibu rumah laen , abang keluar mlm ,pagi baru blek , sme jea kn ?, aku nak PMR baru lah korang call aku , abang datng rumah tngok aku , kalau tak ? tak dea makne yeea ! aku kat sane dah macam ape tah . sebok dngn tuisyen , pnt balek school tak hilang lagi , mlm dah kne study ! nak tngok tv kne mrah , nak keluar jmpe kwan tak bagi ! cakap orng ni macm nie lah macam tu lah , dah tu duduk rumah ? aish , mmng tak lah , aku mmng tak kan boleh lupe kan psal kita gadoh dlu smpai bile-2 ==', cukup sekli aku duduk rumah ibu sane, tak kan pernah ade lagiii !!!! huh ,dah lah , sket hati aku story psal nie , nak tidor esok school byeee !

No comments:

Post a Comment